Jak nakupovat - časté dotazy

1) Kolik stojí poštovné?

Výše poštovného se odvíjí od hmotnosti objednaného zboží a zvolené dopravy. Do hmotnosti objednávky také může být zahrnuta ještě krabice či paleta (podle objemu objednávky). Nicméně konečná cena poštovného s celkovou hmotností je vždy uvedena v druhém kroku objednávky, tedy při volbě dopravy. Případně náš ceník dopravy a způsob výpočtu hmotnosti naleznete zde.

2) Jak mohu za zboží zaplatit?

Můžete zaplatit standardně na dobírku, cj. při převzetí zásilky, dále můžete platit předem převodem na bankovní účet a nebo můžete zaplatit hotově v sídle naší firmy.

3) Jsou uvedené ceny konečné, včetně DPH?

Ano, všechny uvedené ceny jsou včetně DPH a všech dalších poplatků.

4) Za jak dlouho zboží odesíláte?

Běžně máme všechny produkty skladem a zpravidla odesíláme do 3 pracovních dnů od objednání/doručení platby.

5) Jak mohu objednávku zrušit?

Objednávku můžete zrušit nejlépe telefonicky na čísle 777 773 001, případně emailem na obchod@zatepleneuly.cz

6) Jak mám postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás na čísle 777 773 001 nebo emailem reklamace@zatepleneuly.cz. Více informací, jak postupovat při reklamaci, naleznete v obchodních podmínkách.

7) Jste plátci DPH?

Ano, jsme plátci DPH. Náš DIČ: CZ60113723.


Máte-li jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat na info@zatepleneuly.cz